Masz konto? Rejestracja



Archiwum Shoutboxa

Ostatnia czytana | Odznacz wszystkie

avatar
Jacolosek
Ekru wymagający jest rust powiem Ci xD i komp potate srednio moze dac rade Big Grin
avatar
Ekru
Właśnie sprawdziłem cenę 90zl... A myślałem, że może kupię dla beki xd
avatar
Jacolosek
avatar
Ekru
Rust ta gra jeszcze żyje?
avatar
Ekru
Minho na necie typ wystawia cały czas proponowane zestawy co miesiąc
avatar
Jacolosek
no coz xD
avatar
Minho
Haha zablokował mnie na steamie a tylko zaproszenie mu wysłałem xDD
avatar
Jacolosek
Minho zna sie, potwierdzam xD
avatar
Minho
Qtronic weź mi złóż kompa do 6k ;_; Się na tym znasz ponoć xD
avatar
...S
Big Grin
avatar
...S
q tronic Ty kuhwo bita
avatar
Jacolosek
Q-Tronic ohui, w koncu podlaczyli xD GZ Big Grin
avatar
Q-Tronic
49zl
avatar
Michal
Q-Tronic ile placisz za niego ?
avatar
Q-Tronic
avatar
Jacolosek
Michal, to by byl idealny pomysl xD
avatar
Michal
nie wiem dlaczego caly czas na setkach nie pracujemy Big Grin
avatar
Jacolosek
Praca w sobote na setkach - uwielbiam xDD
avatar
Minho
Wewe qtronic nam kompy złóż
avatar
Jacolosek
Ekru wyslalem na pw klucz ;P