Masz konto? Rejestracja



Archiwum Shoutboxa
avatar
Wujek Brayan !!!
Siema
avatar
Zielony
Ajj ten to jednak dużo roboty ma
avatar
Zielony
Oki
avatar
Jacolosek
@Zielony, spoko dam ci znac Wink
avatar
Zielony
?
avatar
Zielony
Jacolasek
avatar
Zielony
Q-Tronic
avatar
Ekru
A nie wiem nie wiem
avatar
Michal
nie wiesz ze są na tym świecie rzeczy które nie śniły się filozofom? xD @Ekru
avatar
Jacolosek
Napisał a pozniej dostał bana
avatar
Ekru
Nie ma to jak zbanowany który pisze na SB xdd
avatar
Jacolosek
@Jokersik, witam
avatar
Jokersik
Witam
avatar
Jacolosek
XD
avatar
Ekru
Ja to nwm na którym grać tak dużo jest
avatar
Ekru
Noo
avatar
Rewilo
o kurde ale duzo serwerów xD
avatar
Rewilo
Siema
avatar
Jacolosek
Własnie o to chodzi, ze nie zauwazylem zeby serv wywalało xD
avatar
Minho
Jacolosek to zapobiegniesz temu? Bo na prawdę typy wbijają nawet zbanować nie zdążę i już wywala serwa :/