Masz konto? Rejestracja



Archiwum Shoutboxa
avatar
Jacolosek
Ekru mam kod rabatowy na x-komie jak cos
avatar
Ekru
Jakieś polecane słuchawki nauszne? Do około 200 maks ? Zastanawiałem się nad patriot v330 gaming albo stelseries arctis 3 tylko że one mają zbędny dźwięk 7.1
avatar
Ekru
Nie ma żadnych fajnych no chyba ,że CS xd
avatar
Jacolosek
Macie jakieś fajny gry cos jak the forest, raft, rust? Bo ja już nie mam pomyslu w co grac ze znajoma :/
avatar
Jacolosek
Q-Tronic mniejsza predkosc neta mam od Ciebie, a na steamie pobiera z taka sama szybkoscia Tongue
avatar
Q-Tronic
Jacolosek jak mniejsza predkosc? Nie czaje xD
avatar
Jacolosek
Q-Tronic Przyszły mi majtki z Ali, okulary i portfel xD portfel i okulary nie mam pojecia jaka jest roznica pomiedzy oryginałem a podróba xD ale patrzyłem na fotki w necie to zadna xD
avatar
Jacolosek
Macie jakieś fajny gry cos jak the forest, raft, rust? Bo ja już nie mam pomyslu w co grac ze znajoma :/
avatar
Jacolosek
Q-Tronic mi sciaga tyle samo, a o ile mniejsza predkosc mam xD
avatar
Q-Tronic
https://scr.hu/ReYlyw tak mozna sciagac ;d
avatar
Ekru
Kupiłem za całe 32 zł Wink
avatar
Jacolosek
to kup ta wersje, ktora chcesz tam xd
avatar
Ekru
No nie będę kupował wszystkich bez przesady xd
avatar
Jacolosek
bardzo polecam całą serie sniper elite Tongue
avatar
Ekru
Jest -85% i sie zastanawiam xd
avatar
Ekru
Sniper Elite ktoś poleca ta gre?
avatar
Ekru
Haloo
avatar
emzy
Siema
avatar
Ekru
Xdddd
avatar
Q-Tronic
Minho zablokowałem Cię bo patrze jakiś typ mnie dodał i do tego VAC Ban myślałem że jakiś bot co będzie wirusy wysyłał ;d